Italien

Nu är jag hemma igen från ett regnigt Italien. Eftersom att de franska tävlingarna i vidabaun inte blev av i år så styrde vi blå faran mot Italien och Verona istället. Vilket inte gjorde så mycket för min del då jag aldrig varit i Italien och ett nytt land på listan är alltid kul att skriva om upp:-)
 
Vi var i Verona i två veckor men då jag är chafför nu mera också så var utomlands vistelse nästan 3 veckor :-) 
I lasten fanns bland annat foder, utrustning också en grön traktor i storlek så en tre åring kan köra den. Men så fans även tre fyr fotade också. Jimmie,  mc Queen och Lady day. 
 
För att sammanfatta allt snabbare än snabbast så säger jag bara vilken stjärna jag har äran att ta handom i jimmie hans första medling för säsongen och han vinner allt båda helgerna!!!!!!!!!Och blivande stjärna som bara är stjärnskott än, Lady day gjorde debatt på de internationella banorna och tog placeringar i lilla rundan. Så duktig. Mc Queen får kort och gott öva lite till innan hon tävlar men med denna resa har hon lärt sig att mamma alltid har godis med sig och att det är extremt tråkigt när mamma bara tar handom de andra två. I framtiden kommer denna dam bli en extrem diva men också en super stjärna det är jag säker på.
 
Jag har besökt Verona dock endast på kvällstidningarna men vill gärna besöka den staden igen fast kanske utan hästarna. Men vilken super mat jaga har fått äta och vilket kanon sällskap jag har varit med i två veckor.:-):-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback