Nu är det allvar här

Nu har jag bestämt mig. Nu ska jag bli en superbra bloggare igen och rapporter direkt från stallet, vad som händer om dagarna och sen ska ni få fortsätta att få följa med mig när jag åker, jag mena kör lastbilen och vad som händer på tävlingarna framöver.
 
Detta tävlingsår ser jag framemot för jimmies del så hoppas jag på att han ska kunna samla ihop poäng till finalen i världs cupen som går i göteborg i år och sen har vi ju ett OS att sikta mot också. Allt kan ju hända så lite förhoppning har jag allt.
 
För alla kompisar här hemma så väntar en spännande sesong också. Mc queen, HM, Sid, Fidde ja bara den gruppen har mycket att göra då det ska debuteras lite här och var.
 
Alla ungdomar ska göra sina championat i sina årgångar och förhoppningsvis blir det Falsterbo till sommaren. Hela ungdomssektionen är taggade i alla fall.
 
Men allt detta tar vi mer på allvar när chefen kommer hem från semesten och just den detaljen är lite oklar än så länge. Filip beslöt att de skulle vara borta lite längre. Så tillsvidare så gör vi snöänglar och pulsar runt i snön här hemma och ser till så allt fungerar någorlunda som det ska i alla fall. 
 
 
Så nu kör vi igen!:-) superbloggen kommer bli helt superbra och jag ska värkligen jobba för att blogga så mycket jag bara hinner:-):-)
 
Tjing 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback