Måndag

Tjenare
Snöfall idag så mycket att det blev ännu vitare på marken. Hästarna fick "styltor" villket är isklumpar i hovarna så de var nog mer i bambi på hal is humör idag. Inte så roligt för dem om man säger så.
 
Jag återupptog kontakten med Sometime  Q aka Sune på morgonkvisten. Sune bode hos oss fram till ett eller om det redan är två år sen. Tiden går så fort. Då han såldes till en en super bra människa och som tog med honom till storstaden Uppsala där han numera bor. I vilket fall ska Sune bo hos oss igen på lite träning lägre. 
 
Sune
 
Efter detta så var det dax för mig att köra lite lastbil. Jippi. Till bästa Alfab skull vi för lite service på stora blå. Dock var det inte jätte jippi att köra just idag då det var snöregn och jätte klaffsigt och rent av ej plogat. Hamnade även bakom en plogbil äbda till Enköping  men det märkts knappt att det var plogat för det, men fram kom vi jag och bilen och jag fick mig en erfarenhet rikare.:-):-)
 
Ja. Jag vet att man inte ska leka med telefonen när man kör men var tvungen att dokumentera lite:-) gillar inte snö.
 
På eftermiddagen, eller ja det sista som hände för dagen var att jag tog hand om mina GP ponnyer en smula. De fick dock motonera själva genom att springa lite i ridhuset men kärlek fick de i en stor portion och de fav en del kärlet till varandra också:-):-)
 
 
 
Det var nogallt för idag:)
Tjing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback