Tävling i Lidköping

Så åkte blå faran mot Lidköping på torsdags eftermiddagen med en ryttare, två hästar, en dinosaurie, lilla eklektisk,  gadden och så jag förstås.:-) 
  Och jag körde:-):-):-) jippi så roligt. Dino är så stor så han får knappt plats i lastbilen medan Lady är för bred om magen. Hon har en lite lätt kurvig figur om man säger så. Fidde ja han är fidde och fnyser om allt och tror han är märkvärdigare än alla andra. 
 
Lilla äcklet pruttade från Enköping och hela vägen ner till bilen stannade. Inte så mysigt. Gadden tog bilrutan med skräck men blev så glad när vi kom fram så han nästan viftade sönder svansen:-) 
 
Ryttaren han var väldigt behjälplig med det mesta när vi kom fram så tillslut fick jag be honom gå och fixa bilen så jag fick en stund för mig själv. Allt går så mycket fortare då:-) 
 
Två dagar var vi på plats och alla tre gjorde bra ifrån sig men mycket kan också bli bättre. Men man måste ju börja någonstans för att någon gång nå toppen.:-):-)
 
Jag tycker endå det var en fin anläggning som tävlingarna var på.
 
Många vänner var där så det var skoj och det blir så mycket roligare i stallet när det är så tycker jag:-):-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback