Då och då blogg

Kan nästan döpa om denna blogg till då och då istället för jag är ju inte jättebra på detta längre. Haha eller så länge jag ner. Jag vet inte har inte bestämt mig än för vad.:-) kanske jag ska skriva en bok istället:-) 
 
I vilket fall så har jag massor att göra och massor av saker som ska hända framöver.... tävlingsbanan är mitt nya hem känns det som och jag älskar att vara ute och resa. Det spelar inte så stor roll om bilen bara går till strömsholm eller till Tyskland det är roligt med äventyr och så fort man sätter sig i bilen börjar ett nytt.:-) 
 
Börjar också längta till sommaren då är det endå alltid som bäst. :-):-):-):-)
 
Får se när det händer något här nästa gång. Ha det bra tills vidare.:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback