Besök på ALFAB

Vilken dag. Det började med en chock upplevelse (om jag nu ska va elak) jag var inte först i stallet och hälften av hästarna var redan fodrade när vi kom. Samtidigt måste jag ge våra killar en stjärna för morgontjänsten. De var guld värda idag. Med mobbning och sopning av stallen. Stort tack för det:-):-):-)
 
Mads red 7 hästar idag och jag har gått 24200 steg och än är det inte över:-):-) ska gå lite till tänkte jag innan det blir kväller. 
 
Nu är jag på äventyr med vår ferrari till lastbil  (den lilla bruna alltså) inte vidare roligt äventyr men vist är det ganska kul att kolla på lastbilar på ALFAB också så här på eftermiddagen. Vår lilla bil behövde lite omsorg och då åker vi förstås till ALFAB som hjälper oss med allt som gäller just våra lastbilar både Ferrarin och blå faran. :-)
 
 
Ja bilden visar ju då stora blå sist den var hos ALFAB på besök men idag är det alltså vår två hästars bil som är där. Måste endå säga att deras fikarum får mer än godkänt av mig. :-):-):-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback