Hemma från Flyinge

åter igen en tid sendan jag skrev.:) men det är så fenomenalt mycket annat att tänka på, som hästskötar examen, japp efter ca 6  år i branschen tänkte jag göra examen på det...sen har det varit flyinge veckan med breeders och så, och sist men inte minst så har jag haft massa annat skoj för mig.:)
 
Till flyinge följde Grappa Q och Lady day med, de har varit hur snälla och goa som helst, grappa är världens bästa hingst och mysgubbe är han också.:):):) lady day är ju också en toppen häst att ha med.
Grappa tävlade i 4 års championatet och slutade där 4 i breeders trophy 2015 vilket innebär att han är 4 bästa 4 åring av svenskfödda hästar.:):):):)
Lady day tog även hon sig till final  i 6 års championatet, hon gjorde personbästa på 81% och slutade på en 4 plats i både breeders trophy och öppna championatet, så hon är värkligen sverges 4 bästa 6 åring.:D:D:D:D
 
jätte härlig vecka har jga haft på flyinge, skåne bjöd på solsken och nästan ingen blåst:):):)  
 
lite bilder från flyinge.:):):)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback