kaous i världen, lungt på farmen

Det är så mycket hemskt som hander nu I världen, blir rädd bara jag tanker på det, samtidigt går jag runt och gnäller på allt möjligt, bade högt och tyst kan tillägas men vad är mina problem om man blickar ut över världens problem. Usch!!!!!! att människor kan vara så hemska mot varandra bara för man tycker olika!!!!
 
här på garden är det ganska lungt endå, chefen är I tyskland nu och tränar med jim och nästa vecka är det Stockholm horse show och vi har en plats I WC där, jippi.:D:D:D:D:D:D Ska bli så roligt att åka dit, och en till som kommer vara där är ju Weine så då ska jag saga hej till honom också:D:D:D:D:D
 
nästa vecka klär vi upp oss till fest igen jim och jag för då är det worldcup I Stockholm.:D:D:D:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback