hemma igen

Nu är jag hemma från hästfesten i skåne, falsterbo.
Jag hade tre hästar med mig, anton ,lady och fidde. 
Anton började sin falsterbovecka med att ha sönder sitt träns så medan jag och mads (med andan i halsen) tog oss ner till stallet igen med djuret så sprang maria genom mässan och köpte ett nytt träns, allt detta hände 3 minuter innan vi hade ridtid på tävlingsbanan och 8 minuter senare travade mads in på tävlingsbanan med anton som då hade ett nytt träns. :-) bra team arbete där säger jag bara:-) 
Lady skötte sig som den stjärna hon är och fidde var som han brukar vara relativt cool.
 
Tävlingsmässigt så har det gått bra, lady blev plaserad i sin årgång och fidde tog en 4 plats i Intemedieren, anton fick en veckas rutin på att vara hemifrån. 
 
Falsterbo veckan bjöd på både sol,regn och storm...men jag har endå haft en bra vecka i skåneland.:-) 
 
Idag är jag hemma igen och dagens stora grej var att jag fick rida kungen igen:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback