Upprätt

Då var det ett tag sen sist igen då.:D men lika glad är jag för det, elle rnästan lika i alla fall, har haft lite nergång i mitt liv också sen sist, japp jag har kört upp för behörighet C och misslyckades fullständigt, dels för att jag var så fruktansvärt nervös så jag knappt kunde hålla i ratten men också för att jag helt enkelt tagit för lätt på allt vad säkerhetskontroll och funktionsfrågor heter, allt körde ihop sig i huvudet till ett enda stort skatbo och då kan ni tänka hur trasligt och stökigt där var.:) men nu är en ny tid fixad och denna gång ska jag avra förberädd och klara det tänkte jag.:):) 
 
Annars har jag ju hunnit med att måla på ledigheten också som jag har haft, kanske dumt igentligen när det var viktigare saker som behövdes göras men jag är ju sån, allt tråkigt får gärna vänta och bli framskjutet medan allt roliga kan göras så fort som möjligt, så de tär kanske bra att jag jobbar med hästar för då får jag ju göra allt roligt på dagarna och sen de tråkiga på kvällen.:):) jag erkänner jag tvingar mig själv att gå och läsa istället för att dundra hem och sitta vid TV hela kvällarna, det är som en innre kamp och nu gör jag det ju igen, gör något roligt framför plugget, nämligen bloggar fast just idag så har jag redan pluggat en timme så då får jag blogga.:):)
 
och just idag så har också jobbet varit väldigt bra, väldigt halt dock men hästarna har brodd men de halkar som bambi på hal is i alla fall så vi går som ett gäng krokusar just nu hela högen för att inte ramla och slå oss, jag försöker att undvika isen så mycket det går och än så länge har jag inte halkat och slagit mig men det komme rantagligen hända.:)
 
Jag har nog inte så mycket mer att berätta just nu så vi får väl se när jag hamnar här igen, måste ju plugga som ni vet.:):)
 
och trotts det misslyckade körprovet så står jag upprätt och är så otroligt glad att jag endå snart har genomfört denna tokiga ide som jag började med för snart ett år sen.:) är så otrolgit glad och stolt över mig själv som gör detta så långt in i livet så är det endå ett av mina bästa beslut.:D:D:D 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback