smygfoto eller inte smygfoto det är frågan!??!!

När man är på tävling och har maria med sin telefon med sig  så vet man aldrig om man komme rmed på bild eller inte i de flästa av fallen så är jag berädd men inte alltid och just för stunden har jag hittat en del bilder som jag inte viste att hon tagit men också några som jag var med på att hon tog.:):)
Detta är  (som ni kanske ser) från lastbilen, jag körde hem från Flyinge i höstas:):)
:):):)
 
Mr W har silvertejp på hovarna under resa då han lätt pillar av sig dojorna annars, ett rent H*lvete att få bort men lätt att få på.:):):)
 
Jag är förstås glad endå.:):)
 
En framridningsbild.:) precis innan start eller precis innan en prisutdelning högst oklart.:):)
 
De två guldklimparna.:D:D:D
 
Kaffe:D:D:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback