Sista dagen med Kungen

 
Ja som ni alltså redan vet, läst på de olika mediernaoch så vidare så är ju min högra hand och vapendragare såld och imorgon Söndag lämnar han segersta för att göra värmdö osäkert för alla som bor där;D;D han kommer få det kanon det tvivlar jag inte på och han komemr ha världens bästa tös som ryttare, hon kommer ta handom honom och älska honom precis som jag har gjort och han komme rge henne så många roliga, lyckliga och fantastiska minnen och stunder.
 
Igår (fredag) var då sista dagen för mig att ta hand om min kung, weine njöt i fulla drag, jag tror han trodde vi förberädde för tävling för han sov genom hela pysslet som var det längsta och bästa mys jag någonsin haft med honom.:) jag är ledig nu i helgen så på mångad komme rett nytt huvud titta ut genom kungens fönster och möta mig på morgonen, det komme rva konstigt men eftersom jag vet att weine kommer få det toppen så har jag redan gråtit klart över situationen, jag kommer ju se honom då och då endå, både på träning här hos oss och på tävlingar.:) så jag förlorar ju honom inte helt.:):)
 
men med 2,5 år i bagaget så känns det förstås, han har värkligen lärt mig massor både hur jag själv är och hur en häst kan vara, weien gör inget gratis det var nog det första han lärde mig men när man väl gör rätt med honom så ger han allt till 200% och han är inte elak han är bara lite speciell och det får man inte glömma.
 
Weine har varit mitt liv i de här 2,5 åren på segersta men nu får nya stjärnor ta över hans plats i stallet för i mitt hjärta kommer han aldrig försvinna från första platsen. Nya stjärnor som Mc Queen, Autograf Q, Bulgary, Jimmie choo, ja lastbilen är full:):) lady day och alla andra komme rfå så mycket kärlek och omsorg av mig så de kommer storkna.
 
Weine kan ni enkelt följa här: http://esdressyr.blogg.se/ på alla hans nya äventyr med sin tös som han garanterat komme rha extremt roligt med och hon komme rlära sig massor.:):):) jag önskar all lycka till Evelina och hoppas att allt komme rgå kalsbra för både henne och Weine och Evelina, jag har sagt till W att vara snäll mot dig så att han förhoppningsvis håller sig i skinnet första dagarna i alla fall.:):):)
 
Weine är trots allt Världens bästa häst<3<3<3<3<3<3<3 som älskar äpplen:D:D:D:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback