Tillbaka

Två dagar avklarad på jobbet.:-):-):-) och de har varit riktigt braaaaa,  skönt att komma tillbaka och komma igång med laddade batterier:-) weine hälsade mig Välkommen tillbaka genom att visitera min jacka efter gosaker:-)  och det var ju klart att jag hade det:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) 
Mads är i full gång om dagarna med att rida så jag är också i full gång att göra hästarna redo. :-) :-) :-) :-) så full rull aĺtså. Hästarna är jättefinna och jag tror att vi kommer ha en bra tävlingshöst framför oss.:-)  
 
Weine är så söt:-) :-) :-) :-) :-)
 
Liza sneglade på mig och weine från sitt djungelbeklädda fönster:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback