tidig morgon gav en tidig kväll

Tidig morgon idag, halv sex var jag i stallet, eller igentligen lite förre, men skylle rpå Mads för han skulle rida första hästen tio över sex så då ställer man upp förstås.:):):) jim var lite trött då jag tog ut honom och det gick lite långsammt för oss båda två men vi var klara då mads kom så jag antar att det var bra:):):) 
sen ramlade det på, D2 och HM skulle också ridas och Matilda red fram dem så jag behövde inte gå en meter med någon av dem.:D::D:D:D
efter frukost var det Weine promenad och han är så söt den hästen, men det viste ni ju redan.:D:D:D:D:D:D:::D:D:D::D:D:D:D::D:D dagen har gått fort tycker jag:D Mads har dragit på semester i fyra dagra så det är ganska lugna dagar framför oss nu och det är skönt, bra börja efter semesten.:D 
 
Men nu tänkte jag visa lite bilder från semesten, tog ju en del med systemkameran men råkade glömma den på segersta när jag åkte här ifrån efter smögen.:) (hoppsan) men nu har jag fixat lite så här kommer lite bilder från smögen dagarna.:D:D:D:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback