Helgen som varit

Ihelgen som redan varit så befann jag mig på Djursholms Ridklubb på deras Elittävlingar i dressyr och Mr W var förstås vid min sida hela helgen. Lördagens GP gick av stapeln runt sju snåret på kvällen men jag och Mr W var på plats långt innan för att visa oss för dokton och sen för att förbereda oss.:) Piloten fick springa med Mr W inför dokton då Mr W visade bussögat för mig så då vill inte jag, men han sprang som hen hund vid pilotens sida.:) 
  På värmningen så pollefjanen mycket pigg och glad ut, han tänkte väl ÄNTLIGEN TÄVLING!!!! 
DÅ det var dax för start i GP så filmade jag rubbet och min älskade Mr W fick ihop 71% och det räckte till en 3:e plats ocvh ärrevarv där till, hemma ganska sent och upp tidigt för att ladda om för Söndagens Kür som var något tidigare på dagen.:):):)
 
Samma som på lördagen så såg Värmningen mycket bra ut och förhoppningen om att procenten skulle vara höga var stor från mitt håll, och domarna höll med min tanke och gav Mr W hela 75% och nytt personbästa sates.:) jippi.:D:D:D:D:D:D:D:D 
DÅ jag och W precis hunit gå på åklådan igen så kom regnet och det öste ner och så kom åskan med det...det var ganska obehagligt men när klassen började närma sig slutet så stod det klart att Mr W kommit tvåa och fick springa ärrevarv igen.:D:D 
 
Helgen kan sammanfattas som så här, Två stater, två rosseter en blå och en gul och två ärrevarv, men för mig så är han endå alltid numer 1:D:D:D:D oavsett vad rosetten visar.:)
 
Nöjda och glada packade vi in oss i bilen och åkte hem för att äntligen få ta helg och möta kommande vecka med nya kraffter.:D:D:D:D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback