ett lite blandat inlägg

Idag var det dax för invasion på segersta; -) ponnyeliten skulle göra upp i första omgången av just elit allsvenska om jag nu förstod rätt.:-) segersta ponnyelitlag gjorde mycket bra ifrån sig och vann omgången idag och fick även plaseringar individuellt.  Så bra dag för ponnyerna med att andra ord:-)  
Snygg ponnyerna siktar mot framtiden.:-)
 
Och när vi endå är inne på tävling så var ju mads iväg igår med två hästar men jag fick inte följa med, för tja igentligen vet jag inte varför men det behövdes inte då pollarnas mammor var med.:-) det var lorren och fidde som fick ta på sig resekläderna och åka till enskede och där gick det bra. Lorren gjorde personbästa med 67 % i Mvs. A och blev trea och fidde ja fidde fick runt 74% i samma klass och vinner så mads hade nog en okej kväll endå även fast jag inte var med och hejade.:) jag puttsade i alla fall hans stövlar och så tänkte han slarva och åka iväg utan att tvätta sporrarna. Inte okej tyckte jag och tog dem ur handen på honom och fixade till dem. Man kan inte tävla med skitiga sporrar så det så!!!
 
Idag var jag fejk hovslagare,  haha då en sko var lös på en av unghästarna. Imorgon ska riktiga hovis komma så då ska unghästarna få nya fötter allihopa. :-) 
 
Kvällen avslutades med fönsterhäng.:-):-):-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback