Bensinstop

Ibland så krävs det socker för att gå framåt och ibland behövs det bara en dos envishet. Med mig i stallet så blir det oftast ganska roligt och ganska ofta blir det ett gått skratt också.  Det är absolut inte alltid så jämt men ganska ofta i alla fall:-) idag har det i alla fall varit en sån där bra dag där skratten och leendet varit närvarande de flesta timmarna.:-):-) och så har ju solen värmt oss också.:-):-) 
Appropå socker så kan man, om man av femodan inte har socker så funkar förstås ett ton morötter också:-):-):-)
 
Bensinstop på havremopen;-) hur ska man lösa det!!??
 
Man kan ju prova dra igång den, kanske eller så kan man bara hämta...
 
...knarzy:-):-):-):-)
 
Ja Jimpalimpa kan vara lite svår att få igång på morgonkvisten, annars också för den delen på grund ut av hans socker beroende.  Jag har också socker beroende så där är jim och jag vändligt lika får gan en sockerbit så tar jag ocksånen.:-) hihi men nu har katastrofen inträffat att socker skålen är slut.:-) så jim får bensinstop lite här och där i ridhuset. Men vi båda kämpar på och försöker komma dit vi ska på rätt tid.:-):-):-)
 
Morottsutfodring. Kom en leverans med typ 1 ton morötter idag. Hästarna älskade mig där ett tag.;-):-)
 
Hittade VM-ryttaren jeanna högbergs stövlar utanför yþerdörren, det är hennes hjälm också för den delen. Hon vill nog också fjeska lite för pollarna för hennes hjälm agerade morottslåda:-) alla bra sätt är bra utom de dåliga. :-) :-) :-) :-)
Och japp ni läste rätt jag bor i samma hus som jeanna som var med på VM. För övrigt så bor ju vi alla här på segersta i ett enda stort kollektiv skulle man kunna säga. :-)
Det får plats många människor i en herrgård och där läste ni också rätt. Jag bor i en herrgård.:-):-):-) men nu ska jag sluta för idag. :-)
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback