kingsland Oslo horse show 2014 del 2

Sist jag skrev var i lördags och då  satt jag på läktaren inne i telenor arena i oslo och njöt av 5* hoppning. Och då på lördag kvällen så skulle jim gå sin kür  det blev en 69.2% runda och en tredjeplats  för oss. Jim fick sig en riktigt stökig framridning med gymkanaponnysar och show hästar ( inte den ultimata uppvärmningen)  men tyckte endå jim tog situation bra med  tanke på just röran. 
  Efter ritten tog jag jim och tog handom honom på bästa sätt. Kvällen spenderades i lastbilen för mig själv vilket var väldigt skönt med en middag  och film.:-)
 
Söndagen hade jag ledig dag nästan. Bara fidde som startade på kvällen och det tog hans egna mamma handom själv.:-) 
Så dagrn bestog av att glida runt och se cool ut;-) gick på mässan lite och kollade hoppning.:-)
Vid halv sex var vi alla inpackade i lastbilen  och halv ett på natten kom vi hem till segersta :-) 
 
Har varit ledig idag  måndag och tog sovmorgon  sen var det endå stallet som gällde blå faran städar ju inte sig själv och weine klipper absolut inte sig själv och imorgon kväll drar jag och weine till finland för ännu en horse show.:-)
Nu ska jag sova lite men först lite bilder:-) :-) :-) :-) :-) 
 
 
Jim är världens godisråtta men det är ju jag också så jag ger honom en sockerbit så ofta att han blir tokig om han inte får någin.
 
Världens bästa häst kom ju på besök till oslo för att ga clinic och det var en bra clinic men inte någon riktig aha upplevelse tyckte jag.
 
Boxgrannar var vi också och Boxgrannar måste man hälsa på. Lite starstruk blev jag allt. Men inget mig emot i detta fall, är nog en av grejerna som hamnar högt upp på listan för årets grej.:-)
 
Clinic med valegro :-)
 
Mer bilder än så blev det inte denna  gång. :-) 
Nu taggar vi för finland och så uppdaterar jag när jag är hemma igen:-) :-) :-) :-) :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback