horse show och godkänd

Helsingfors var som förra året en mycket bra tävling:-) weine är så rolig att ta med på soloäventyr. :-)  jag kan inte beskriva hur mycket jag gillar den hästen. Eller kan och kan klart jag kan det men det skulle bli så långt då och ni skulle somna innan ni läst hälften.:-):-) 
Han tog tävlingen på största allvar som vanligt och vann både GP och GP kür  på finna procent. Vi träffade några roliga nya vänner och så hände inte så mycket mer. Jag har försökt plugga på C kortsteorin och idag gav det resultat. För idag klarade jag det så nu ska jag bara göra det praktiska provet. också sen är det klart.:-) 
Nu ska jag fortsätta med min lediga dag och njuta av morgonens bragd.:-):-) :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback