upptagen som tusan

vad ska jag säga, min frånvaro beror nog på ganska många saker tror jag och nu var jag helt ärlig.:) man kan ju också säga att jag har många undanflykter om man så vill:
 
Mycket på jobbet
Bloggsemester
Idétorka
Sena kvällar
mycket som händer i livet
 
Ja en hel del saker att skylla på faktiskt;);) 
På tävlingsfronten har det varit lungt nu i några veckor vi var till Strömsholm på Clinic med jim och mr W och Patrik var den som pratade:) han sa en hel del bra saker tycker jag det jag fick höra i alla fall hade ju två grabbar att ta handom också. Sen har det även patrik kommit till oss och tränat mads och jim, Weine fick vara med lite han också men inte så mycket.
men annars på hästfronten är det lungt tycker jag, nästa vekca blir det bloggpaus på riktigt för då drar jag på tävling i holland med fem hästar:D:D:D ska bli riktigt roligt:D:) men sånt vet man ju inte förän man har kommit fram och landat:D:D
 
sen erkänner jag nog redan nu att efter den veckan blir det nog inte heller så mycket blogg för det är lite planer på att vara kvar hos patrik i tyskland och träna och eventuellt blir det tävlingar då också så jag får säga så här, vi ses till jul:D:D:D:D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback