kräkis

Jaha. Jo men alltså den underbara dagen i förgår avslutades med en natt liggandes på golvet med huvudet riktat ner i en hink, inge vidare men magsjukan drabbade mig också. Så gårdagen spenderades under täcket i sängen. Försökte mig på en promenad runt i lägenheten också men insåg att det var omöjligt då magen skrek i protest till rörelsemönstret, tillbaka i mitt rum på golvet och huvudet ner i hinken helt enkelt.
 
Idag däremot mår jag bättre jobbade i alla fall, kanske inte till 100% eller rättare sagt absolut inte till 100% men kanske till 60-70%. :-) får hoppas att det är 100 imorgon. :-) har igentligen inte mycket mer att komma med idag så lämnar över till weine istället.:-)
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback