full fart

Ojojoj vilken Hästigt dag. Idag red mads nio hästar som jag var involverad i sen blev det lite elevhästar också men kan ju lätt såga att jag har levererat hästar på rullande band idag. Hästägare har varit här och kollat på sina guld klimppar och även blivade hästägare har varit här och myst med sina blivande kompisar. Är så kul när människor angagerar sig så i hästarna innan de ens äger dem, då vet man på något vis att hästen kommer få det bra då den flyttar ifrån oss. Och för mig personligen (som jobbade i ett försäljningsstall i göteborg innan jag började här på segersta) värdesätter jag  just den biten lite extra.::-) :-) :-) :-) 
 
Weine då. Jo idag förstår ni, idag har han typ sovit hela förmiddagen,  haha så djupt att han snarkade och tror att han drömmde om något spännande för helt plötsligt började han springa med bakbenen där han låg och sov. Såg så roligt ut.:-) :-) :-) :-) :-) :-)
 
Förmiddags lur.:-)
 
Anton vår 4 åriga hingst som är en riktig ät fin häst som nog kan gå långt tror jag. 
 
Kingen på uppvärmnings promenad.:-)
 
 Åh just det. Har glömt att berättat att vi avstod från NM. Lite tråkigt men så är det. Sverige vann ju endå så då gickbdet ju bra utan oss.:-) 
Istället laddar jim för CDI5 WDM i falsterbo och weine får lite ledigt från tävlsbdet ett tag så vitt jag vet.:-) lite sommar semester men det stör nognhonom inte så mycket tror jag. Han verkar trivas med livet även fast han inte får åka limosin.:-) jag kommer också att vara hemma från falsterbo då plugget får gå före i år. Måste klara lastbilskortet nu, så maria åker med jim och en femåring.:-) jag och weine blir hemma.:-) 
 
Tror inte det var några fler nyheter just nu. Imorgon får vi se om jag överlever longeringen med grabbarna. Haha mads har vågat sig på en hästfri dag så då får jag longera dem.:-) kan bli spännande.  
Hlrs då tjing så länge:-) :-) :-) :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback