Back to work

NU mina vänner är jag tillbaka på jobbet och vardagen iogen. ÄNTLIGEN!:D:D om mna får vara helt ärlig så är jag inte så road av att vara ledig så länge (även fast det bara blev en vecka). Jag vet ganska konstig är jag men jag älskar mitt jobb så pass mycket att jag hellre vill göra det.:D:D:D sen har ju förstås min prins Weine mycket med länktan tillbaka till jobbet att göra också, har saknat honom.:D:D:D
Han välkomnde mig med spetsade öron i morrse och då blir man bara så glad då man ser sånt:D:D han är alltdi så possetiv:D:D
 
Dagen har inneburit en helt del promenader då pollarna har lite viloperiod just nu så de som inte skulle gå med skrittmaskinens hjälp fick vi promenera med för hand, det är ju allt jimmy och Weine som gås för hand men nu är det några fler också.:):) så många promenader idag alltså:D:D
 
Maria och jag oragniserade på logen också och vi var så nöjda med vår insatts så vi mest flummade runt tillslut men kul hade vi.:):)
 
På kvällen åkte vi till Bålsta hela gänget och åt middag för att Jon ska flytta hem till Danmark igen så vi ville avsluta med en middag och det var riktigt trevligt:):):)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback