Ut på årets första tur SOLO

å ska man ut på tur igen då, första turen för året och den blir solo:D:D Jag ska nämligen köra Jimmy till Tyskland och Patrik, helt själv:) är ganska nervös men det komme rgå bra tror jag, Jimmy ska ner på träningsläger inför kommande resa till Frankrike, japp tyvärr blir det inte spanien och Barcelona som jag först trodde, det blir Frankrike och vidauban i år igen men denna gång blir det störe än förra året då nations cup hålls där i år och vi får rida där:):) ska bli super roligt:):) jag länktar:):):)
 
Men nu ska jag alltså ut på tur med jimmy själv först och främst och sen får vi se hur det slutar.:):)
 
Lilla jim ska åka på träningsläger ensam:):) jimmy har blivit stor:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback