soft dag

Nu har solen gått ner här i tyskland och dagen har varit rolig. Lite lång då två hästar går ganska fort att bli klara med. Men har hunnit med att se mycket bra ridning på hög nivå och så har ju förstås grabbarna fått extra kärlekbockså.:-)
Patrik började med jimmy  och det lilla jag såg så såg det bra ut. Direkt efter jim var det weines tur.:-) därav inte så mycket tittande från mitt håll. Men båda skötte sug bra och på em så gick vi på promenad i em solen och smakade på gräset.:-) alltså hästarna smakade på det inte jag.:-)
 
Imorgon ska mads rida på grabbarna och det ser jag fram emot.:-) nu händer inte mycket mer idag så återstår  bara att säga 
TJING TJONG
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback