det blev freinds arena och nu mot nya äventyr

Det blev freinds arena för mig endå, vilket var fantastiskt roligt förstås.:-) weine fick bo med showhästarna och jag fick vara groom åt patrik kittel för en dag. :-) vilket var det roligaste på mycket länge.:-) 
Men endå lite nervöst. Ville ju förstås att allt skulle vara tipp topp:-) 
Kul var det också att hänga med alla groomkollegor. 
:-) :-)  nu Är bilen packad på nytt inför årets mäst Upphetsade resa. :-) Holland först med fyra hästar sen vidare till salzburg och efter det blir det kanske Frankfurt också, och där emellan så ska vi träna lite hos patrik också.:-) bloggen får gå i idee fram till jul ich vakna lagom till årskrönika :-):-) :-) :-) :-) följ mig och hästarna på instagram  @doffefrida så får ni veta lite vart jag hamnar i världen. :-) 
 
En härlig bild på mr w och patrik i freinds arena :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback