snart är semestern över

en kreativ vecka har det varit för mig och även den sista semesterveckan, på måndag börjar jobbet igen:D:D:D ska bli roligt tycker jag, har vilat upp mig nu under dessa veckor så nu kommer jag med ny energi och jag ahr värkligen saknat Weine:D:D:D fast det förstod ni kansek:):)  är endå glad att jag tog en sen semester för sommaren är ju endå den bästa tiden med hästarna.: och nu är inte perioden till vinter semesten så lång heller:P:P om mna ska tänka på det viset, jag hoppas i alla fall att hösten blir kanon på segersta:):):) och så ska jag fasiken klara av den jäka teorin också så blir nog det mästa bra:D:D
  Men som jag skrev i början, jag ahr då varit lite kreativ de senaste dagarna mellan plugget som både varit med i öronen och i boken, känns ganska bra nu i alla fall och känner nog att jag kan det mästa:):) men men, över till tavlorna nu (det var värst vad jag glider in p åteorin hela tiden.:P) 
 
Passade på att byta färgskalla i början på veckan, måste ju vidga vyerna lite, blått och grön är finnt men som sagt måste även prova nya saker:):) En eldig och ganska höstig tavla blev det och motivet det ändrar jag inte på mina hästögon är mina :D:D
 
men i mitten på veckan blev det åter en grön tavla men motiv i grunden Weine, och så ett av mina ögon fick vara med:D:D
 
Och så nu på dagen Fredag blev det en blå tavla, det kändes bäst att hålla sig till färgen blå då den är enkel att jobba med, Motivet ser ni nog vem det är men för er som inte kan komma på vem det föreställer är det väl lika bra att skriva ut det, Weine i kandar:D:D:Där riktigt nöjd med denna. Min prins blev blå denna gång.:D:D:D:D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback