Lite trött eller lite trög det är frågan

tjabba hallojsan
 
Nu är jag här och härjar också, bara för att få komma bort från plugget endel, hehe, inge bra igentligen men det är viktigt med pauser också, i plugget alltså.:):)
Idag så har jag avrit duktig på riktig för idag ahr jag pluggat riktigt mycket och det gav lite resultat i alla fall så belönade mig själv genom att ge mig en pause i plugget och då solen strålade utanför så var jag abra tvungen att gå ut och göra något med kroppen så blev til latt klippa gräset, för mig dagens roligaste händelse:):) vet att det låter konstigt men så var det, mitt liv är väldigt stillsammt för stunde och det kommer det vara en vecka till sne promenerar Weine in i mitt liv igen efter tre veckor ifrån varan så vet man ju aldrig vad han kan komma på och nog lär han ha planerat många hyss tills det att jag är tillbaka så han kan använda dem också.
 
Appropå Weine så har jag hittat ltvå bilder som hippson tog på honom och Mads i våras inför repotaget i deras tidning men jag hitade dem som ej är tillfixade, för i tidn ingen som jag självklart äger så är de tillfixade lite.:) så blev lite glad då jag hittade orginalen så att säga:):):):)
 
 
de är ju självklart inte speciellt seriösa på fotograferingen men vad kan man igentligen vänta sig. roligt har de ihop och det tycker jag är viktigast:D:D:D
 
Nu tillbaka till mitt vardagliga liv här hemma i Gävle, eller snarare Hedesunda, eller för att vara exakt Sevallbo:D:D haha här är livt stillsammt precis som det bör vara i en liten by på landet men under ytan bubblar det med epatraktorer och gnäll från den ena och den andra:) precis som det ska vara i en by på landet:):) Jag trovs här i alla fall och häer kan jag ta dagen som den kommer:):):) och framför allt ladda batterierna för en höst som snart komemr komma och en vinter som jag hoppas innehåller lite mer snö än förra:):):)
 
Nä nu har väl pausen gått, så nu måste jag gå iväg och göra något viktigt:):):) kanske måla en tavla.:):):) klockan är i alla fall för mycke för plugg nu så inget kommer fasna:):)
 
tjao:D:D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback