En helg i stockholm

Då var denna helg till enda och jag ahr tillbrinkat den i Storstaden :D:D Stockholm av alla städer som jag bor så nära i vanliga fall men aldrig besöker, varför kanske ni undrar, jo det beror på att jag är lite alergisk mot tunnelbanor, bussar och människor i grupp;) men när jag vä'l är där så brukar det gå bra nedå.:):) denna helg tillbringades på fasters kolonilott i Enskede nästan presis vid globen och det var så trevligt:):):):) på lördagkvällen besökte vi Fotografiska inne i stan och det var roligt, massor av härliga foton och en trevlig kväll avslutades med god mat på en resturang som hete blå dörren.:D:D:D 
Söndagen hängde jag med Vigor och alba, Fasters finna ormar och sen åkte vi hem efter en god lunch.:D:D:D
 
Så det var min helg emn tänkte visa den i lite bilder också.:):):)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback