Uppe på hästen igen

idag ahr varit en bra dag, Mads red en häst:O:O helt jätteknasigt, men då Weine var lite nere idag så fick han vila, som tur var så var han som en frisk lärka på eftermiddagen och jag och han lekte i ridhuset, genom att jag försökte longera honom men han ville mäst leka han så jag kände mig glad öfr det.:):)
 
Resten av högen av hästar har skött sig bra idag i kyllan och det är ju alltid skönt.:D:D Mina långkallsonger är på nu för tiden fast fryser gör jag endå.
På Em hände det en rolig sak, jag fick för mig på morgonkviset att jag avr ridsugen, knasig som jag är så frågar jag Mads om det finns någon som jag kan rida ut på, svaret jag får är "jamen vist, ta HM." haha EM kom och min uteritt stundade, haha, jag började fundera på varför jag enså föreslagit detta knaseri, har itne ridit sedan Flamman åkte i sommras (typ augusti) så pirr i magen var det i alla fall, men upp kom jag och iväg kom vi, hade Annie och Fidde med mig så själv var jag inte. :):) Hm var snäll mot mig och tog mig hem på ett bra sätt igen och rolgi som han är så ska han klia ben precis då jag ska av igen så då fick jag inte så långt till marken vilket var skönt, han är ganska söt endå.:):)
 
Från HMs rygg.:D
 
Vet inte om jag visat Lastbilen någon gång men här är den i alla fall och den hålelr jag på att lära mig köra.:D:D:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback