lite bitter men bara lite

Oj var ett tag sen (4 dagar) ajajaj, vilken dålig bloggare jag är, fast åh andra sidan har jag fullt upp med Weines blogg, ja den går lite före för annars blir han så sur på mig.:)
 
Men men idag så har det varit en tempramentsfull dag, redna klockan halv sju gjorde humöret uppror, agr som ett bi var jag men bet ihop så mycket jag kunde, vi var två pers på stalltjänsten (annie och jag) jippi.:):) inte en drömmorgon direkt, men vi var endo klara över förväntan i god tid och då satt Mads även på första hästen, så någonstans finns det en extra växel på oss i alla fall som fungerade idag också.
Mads red på på förmiddagen och mitt humör övergick till mer normala former.:) Lunchen var kanon god idag också vilket fick mig att bli ännu gladare så på Em så jobbade jag och jenny och vi var på gott humör och körde på som tussan, var kalra vid halv fem vilket överraskade oss då vi som sagt var bara avr två pers, helt galet vad två pers kan göra.:):)
RS mustang kom idag också med en leverans foder, och de hade även med sig nya mössor till oss:D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback