1 ÅR

ÅH vad tiden går fort, idag på dagen ahr jag varit på Segersta i ett år!! kan int eförstå hur fort det gott och hur mycket jag har lärt mig. Jag har haft ett fantastiskt roligt år men det har varit ganska tufft visa stunder också men det har varit otroligt roligt.:D:D ångrar inte att jag tog detta jobb och jag hoppas jag blir kvar ett år till, men man vet ju aldrig det kan hända mycket på ett år.:)
Jag har hunnit med att se Europa genom lastbilsfönstren, enda ner till Franska rivieran har jag varit och tyskland kan man ju nästan kalla mitt andr ahem, då de tblev många färder ditt i början på året.
För bara några veckor sen så gjorde jag ju min första solo trip med Weine till Finland och det var ju en av årets roligaste tävlingar, mitt självförtroende blev en gnutta starkare under den resan.:) Den finaste tävlingen var nog endå nations cup i holland och rottredam:D Det var roligt att få komma tillbaka till Holland om det så bara var för en vecka men kände mig som hemma där, minnen kom tillbaka då man kröde förbi så väl Helgelo som avfarten till Almelo.:):)
Alla besök av Patrik Kittel har ju varit helt fantastiska och att få träffa honom på hemmaplan har också varit otroligt roligt. :):)
Jag har fått se Mads och hästarna gå in på prispallen under varje tävling utan att överdriva och själv har jag fått hästskötarpris två gånger vilket självklart är jättekul och gör så man vill göra allt ännu bättre.:D:D
Mitt plugg till att ta eget C-körkort har börjat och jag är en bra bit in på den vägen, och förhoppningen är att ha det redan till nästa sommar, men vi får väl se hur det går.:):)
 
 
Vidauban 2013
 
Segerstas vårtävling i Sigtuna 2013
 
Manhaim 2013
 
Djurgården 2013
Djurgården 2013
 
SM på Strömsholm 2013
 
 
Rottredam och Nations Cup 2013
 
Mariefred 2013
 
LAG SM i vallentuna 2013 Segersta kom på andra plats och jag fick pris som helgens hästskötare.
 

Eriksbergs sommardressyr 2013
 
Lejondal 2013
 
Djursholms Elittävlingar 2013 Vinnst i både GP och GP Kür :D:D:D Jag fick även här pris som helgens hästskötare.
 
Helsingfors horse show 2013:D Första soloresan.:D:D
 
Många tävlingar har de tblivit och jag har försökt haft kameran med mig men den går ju förstås int ei första hand då hästarna gör det.:D Men lite blider har det blivit och de mäst minnesvärde har ni fått se här nu, de påminner mig om alla roliga stunder ute på tävlingarna.:):) Hoppas det blir lika roligt i fortsättningen.:D:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Elinor säger:

Jag är så stolt över dig min käraste lillasyster!!! <3

2013-11-12 | 21:14:07
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback