Vilken underbar dag

Idag har varit en fantastiskt bra dag, vi började var kalra vid åtta med stallet och då ringde Mads och ville ha en häst och eftersom att Candyman just gått  iskritten och vi precis släpt MQ och D2 i hagarna så fanns där bara Sune kvar, så vi gjorde sune och så skrev vi en lapp till Mads.
 
Kära Mads!
Vi gjord einte sune för att vara elaka (eller jo lite kanske)
men det passade bäst i vår planering.
Hoppas du inte hata ross allt för mycket nu.
 
Kram Frida och Maria
 
Sen sprang vi upp på frukost för Mads kom med bilen och vi ville ju int evara i stallet då han kom för då skulle ju hela grejen med brevet förstöras.:):):)
 
Till svar fick vi.
 
Jag hatar er och jag vill inte rida fler hästar idag. M
 
Hahahahaha, så roligt:D:D:D:D
 
Dagen har varit kanon hela tiden också, alla hästar klara innan lunch och de tär inte ofta det händer.:D:D:D så skönt:D:D:D:D så klockan halv fem gick vi hem:D:D:D
 
Och igår så var jag ledig och då följde jag med Lisa hem till hennes föräldrar för att kolla på hennes häst och allt slutade emd att jag red på hennes mammas islandshäst, :D:D:D super skoj ju, vi galopperade i skogen och hoppade hinder:D:D och de tfanns jättefinna ridvägar överallt:D:D:D
 
Fin liten vit polle:D:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback