upptäckar Frida

Solen skinner i stllet luktar det flugmedel och hästarna är på top, vilket toppen jobb jag har.,:D:D:D:D kan nog inte beskriva hur bra jag har det och speciellt nu när sommarne börjar lura runt hörnet på stallet.:):)
  Idag har i alla fall varit en bra dag med praktikanterna och så två nya polaker som ska vara här på gården de var super trevliga:D:D och de var ganska rädda för hästarna men ville nedå vara med och se och lära sig, sånt tycker jag är roligt:):):)
 
Hela dagen har varit toppen värkligen och Mads satt på första hästen klockan åtta och var klar med den sista vid halv ett, så vi var ett super team idag också helt enkelt.:D:D haha vi har fått blingbling schabrack till stallet så vi tog ett sånt på HM som var första hästen ut för dagen.:):):) Mads ger då komentaren "vad har jag gjort för att förtjäna detta!??" haha ja du Mads det komemr bli väre imorgon.;););)
 
På EM klipte jag godismanen och han blev super fin denna gång, lite kvar på nosen bara men ville itne ta för mycket då jag måste kolla en extra gång hur nosgrimman sitter, han får så lätt skav så vill inte klippa där då.:)
  När jobbet var slut så sadlade jag på Flaman och red ut på upptäcksfärd so mavrade i exakt två timmar, sen så kom vi helt plötsligt ut på stigen so mvi började på.:D:D:D så fantastiskt lyckad upptäcksförd då man int ebehöver vända för att vägen tar slut.:D:D älskar såna upptäcksfärder.:D:D:D
 
Sen blev det grillkväll med gänget och det var mysigt:D:D
 
Godismanen blev av med isbjörnspälsen idag.:D:D
 
Och på hans rumpa ser vi detta finna konstvärk.:D:D
 
På äventyr med Flaman.:D:D
 
Jag älskar våren och sommaren.:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback