snark vad tufft det varit

Idag har jag inte varit på topp. Idag ahr jag kännt mig som en gnällig tant som mäst gått runt och gnällt över att det är för varmt, att hästarna är jobbiga, att tvättberget växer fast ingen lägger ditt ny tvätt och en massa mer saker.
De få ljusstunderna under dagen var då Mads kom till stallet och fick se Candyman och sen då vi äntligen fick gå hem för dagen.:) och så förstås gullegull stunden med Weine dom är alltid ljuspunkter på dagen. Annars har det varit en pissjobbig dag enligt mig. så jag bjuder på lite bilder i stället:D:D
 
 
MAds fick sig en överraskning i morrse då han kom och skulle rida:D:D:D blingbling schabrak och hjärta emd ett M  på rumoan av hästen kandaret har även blingbling pannband. Så man skulle kunna börja tralla på " in lilla ponny, min lilla ponny, du är den bästa trallall..." haha som vi skrtattade. Men Mads erkände sen att han tyckte det var roligt och så fick jag en vänlig klapp på huvudet från honom.:):) Men imorgon klipps det bort för då ska Candyman tävla så då passar det inte riktigt med ett hjärta på rumpan.:):)
 
:D:D:D:D
 
På kvällen så satt jag och Annie i soffan och mumsade på jordgubabr fårn portugal och pratade en massa om allt mnöjligt, så trevligt så.:D:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback