Ledig dag och bloggrekord

Haha, att skriva blogg är roligt och speciellt när den besöks, vilket den gjort det senaste dygnet, hela 48 unikabesökare var det på morgopnen idag då jag kolalde och nu hela 60 stycken, haha har ett leende på läparna nu.:):)
 
Idag är jag i alla fall ledig och jag är kvar på segersta denna gång och då vädret är på topp så tog jag på mig att rida ut på Flamenco och det var jättemysigt, vi var ute på äventyr i en och en halv timme.:D:D:D så fantastiskt skönt, galopperade up pför en backe som aldrig tog slut och så hade vi det allmänt mysigt.:D:D
  Nu ska jag försöka mig på att göra lite lunch och sne ska jag nog inte göra mycket mer idag:) och så är jag ju ledig imorgon också och det ska bli skönt.:D:D speciellt om vädret är bra.:D:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback