IKEA

Igår var jag så extremt trött då jag kom hem där av ingen blogg, men idag då tänkte jag få ihop något som kan kallas för ett inlägg i alla fall.:D
Idag ahr varit en toppen dag enligt mig, har varit på toppen humör hela dagen och det har nog våran chef också varit för han har int ebara ridit seriöst på hästarn aidag han passade på att prova ungerskpost också (stå på hästens rygg för er som vill veta vad det är) :D:D och så har han drivit med dmig så jag blev sur på riktigt och gav igen på eskimåvis:D:D:D
Vi blev klara i normal tid idag och då tog Maria och jag KIA:n och åkte till IKEA och handlade lite grejer. Vi hade en jätterolig eftermiddag/kväll:):):):) 
 
Jag tyckte Sune var en mördarhäst idag och då måste han sitta fast ordentligt, med träns, gramman, grimma och grimmskaft.:):):)
 
Kiri passar på att ta frulle lur:D:D
 
Weine:D:D:D:D
 
Chagini håller på Sverige:D:D
 
D2 plockade blommor idag:D:D:D
 
Men han ville inte ge bort dem untan åt upp dem istället:D:D:D
 
Och jimmy klippte träden idag:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback