Idag satt Patrik kittel på mig

Jaha här är jag igen, idag har det hänt grejer, jag har tränat i en stekande sol och svätten ran på både mig och Mads, och det var nog inte bara solens försenst utan vår vänn Patrik Kittel är här på besök i dagarna två och då får man jobba hårt ska ni veta. Fullt ös från början till slut. :):):) och idag så satt till och med Patrik upp och red mig lite också, och det var skoj, inte varje dag man har en sån stjärna på ryggen. Fast Mads är ju också en stjärna men den största stjärnan av alla är ju förstås jag.:D:D:D:D:D:D
Passen var väldigt roligt i alla fall och efteråt så tog Frida handom mig och jag fick en mysig spa stund kan man säga:D:D
 
På Eftermiddagen gick jag till Frisören, hehe, när man är en GP häst har man privat frisör, med andra ord Frida, jag blev av med allt utom huvudet och lite på benen för det kittlades så mycket och då gav Frida upp, men jag är nöjd med kroppen, fick i alla fall inga hjärtan på rumpan som Candyman fick, så det kändes ju bra:):)
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag så lite bilder på det och så säger jag hej så länge.:):)
 
Kolla kolla kolla, vem som rider mig!!!:D:D:D:D
 
hehe jag är så snygg, eller hur?!!!:D:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback