Crazy Daisy Dag idag

Idag ahr vi haft fullt up pfrån morgon till kväll, Vetrinären kom vid nio och var kvar till halvtre och det har varit kunder här gånger två (alltså kunder först på förmiddagen och sen på eftermiddagen) och Chagini var lös, japp han körde måsteätaurmatkärans lopp då jag skulle ta ut honom så han for åt det hålelt där höet var och ajg efter vrålandes som en gallen tant från eskimåland. fasiken vad arg jag var på honom då. och Maria ramlade av bosse, eller hon ramlade inte hon flög, en bra bitt över sadeln och så rakt ner i marken, såg ganska otäckt ut men hon klarade sig bra som tur var.
 
Skönt att Weine är hemma igen i alla fall nu är det som det ska vara igen.:D:D:D:D
Mer än så har de tinte varit idag men en helt Crazy dag ahr det varit som sakt och jag talar nog för alla då jag säger at tvi är ganska trötta nu.:) och ett övertrött stallgäng är ett sjungande stallgäng:D:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback