tjohoooo

Idag avr det halv dag för  mig, började först vid tolv så fick mig en sovmorgon. Satt i soffan med pyamas till elva sen började jag förbereda mig långsammt inför dagens jobb. har haft en bra EM, Mads var klar med sin ridning då jag började så för mig så var det nästan bara EM sysslor kvar att göra, vi var kalra i god tid så gick hem och byte klädder för här ska det bli ordning coh reda så mot gymet med Maria och jenny, först Crosstrainings maskinen och sen lite anant smått och gott, och på slutet jägarställning och idag så klarade jag 2 min + 40 sek som jag gjorde inna vi tog tid med mobilen.:D:D:D så stolt över mig själv det var jobbigt men jag klarade det så nu ska jag köra på det några dagar sen ökar jag på mer och mer.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback