tidig morgon och sen kväll

Tidig morgon för mig idag, Mads och jag hade en plan på att han skulle sitta på första hästen halv sju så jag gick till stallet halv sex för att börja idag,m var riktigt pigg och glad när jag kom ditt, skönt att börja tidigare kontigt nog:D:D måste ha vaknat på rätt sida:D:D var i alla fall i ridhuset kvart över sex så att Weine fick skritta fram lite innan, och tr det eller ej men Mads kom till halv sju och så var det full fart, nästa ut var jimmy och sen HM och efter det Zidane en häst som är här på "träningsläger" då ägaren är på semester tror jag.:) alla fyra var klara halv tio och då hae jag ut över det, hunnit med att hjälpa Jenny med Skritten och ätit frukost, inte illa.:):) och hela tiden var jag på gott humör.:D:D:D:D Iövrigt idag så gjord ejga hästar åt jenny som bara jobbade till lunch och sen longerat Candy man som faktiskt var riktigt snäll, gjorde några hopp iluften men när jag manade på honom en smula så var inte det roligt längre och då skötte han sig riktigt bra.:):)
 
EM var inte lika rolig, var här och där och överallt och lite till, kändes som jag gjorde allt, säppte skritten, tog in från skritten, fodrade, gick med hästar, gjorde hönät och påsar, städade och putsade utrustning och ja en hel del och inte mycket hjälp från kollegan som jag jobbade med på EM. Var arg som ett bi kan jag säga. Det enda ljuset jag fick under EM var uteritten på Flamenco.:D:D:D det var roligt:):):) och  så skogsmaskinen som avverkade skog bakom hingsthagen, var nog den enda av oss som blev glad då jag såg den arbeta och tugga i sig träden med en rasande fart.:):)
 
Vi var i alla fall klara runt fem halv sex och då gick jag hem en sväng för att sedan gå till baka för att förbereda överraskning åt Jenny som fyllde 22 idag så vi gjorde tåra i loungen och så sa vi åt henne att komma ditt och så sjöng vi och åt upp tårtan.:D:D sen blev det vin också, men jag var inte på humör idga så jag gick hem vid elva. Var i alla fall roligt att överraska jenny.:D:D:D för hon blev så glad:D:D:D:D
 
Morgonpigg hest:D:D:D
 
Jimmy choos nya kandar:D:D nu kommer han inte bara vinna allt han kommer vara snyggast också.:D:D
 
Dagens bästa:):)
 
Den fina tårtan som var gudomligt god:D:D
 
Överraskningsmys för Jenny:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback