Nästan lite vår i luften

Idag ahr det varit en helt okej dag, ganska bitter mot slutet på dagne men det vatr bara djurens fel idag.:):) Men vi tar det från början. Morgonen gick kaonon fort idag vi var sju pers som gjorde morgpontjensten så allt var klart på en timme.:D:D
  Efter Frukost började vi med hästarna och nästan hälften skulle ut i naturen idag och jag fick också vara med på Lorren och sen även på Kexet.:D:D:D:D var så roligt att få komma ut en sväng.:D:D:D
Efter det var det full fart på longerings hästar och promenad hästar och så lite annat fix.:D:D
EM var helt okej fram till jag skulle longera Bullen en av unghästarna med sadel, han var lite över pigg och så hade jag fel vantar på mig så när han fick upp farten och drog åt motsatt håll så glad linan ur händerna på mig, blev helt kall inom mig, men han sprang "Bara" till Lorrens hage och så måste jag erkänna att han ahr en mycket fin hoppstill.:)
Sen var jag i stort sett bitter resten av  EM men men, nu vankas film kväll och sen let's dance med gänget så det blir nog bra till slut.:):)
 
Och så mnåste jag ju nämna att vi hade väldigt roligt idag då vi släppte EM Skritten, för jag glömde trycka på stop då Annie skulle släppa in Flaman, och så går flaman in och annie efter och just nu är det ganska lerigt i skritten så hon kliver ju i det värsta av leran och sen kommer mellan vägen på det så hon måste promenera ett helt varv i skritten inna hon komme rut och Maria och jag skrattade så vi vek oss dubbla.:D:D:D var så roligt att se.:D:D:D
 
Gadden och SÄPO:D:D:D
 
Frukost häng i solen.:D
 
Hela gänget, nästan, Jenny red inne men annars var alla med:D:D
 
Kexet redo för tur i naturen:D
 
Maria och ZZ
 
På tur med fux maffian:D:D
 
Kafferast i solen.:D:D
 
Weine leker med sin kvast i boxen.:D:D
 
Weine går i protest mot vad termometern visade idag, han påstår bestämt att midsommar snart är här...
Bild och text kopierad av Annie::D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback