halv dag

Idag hade jag halv dag, ojoj, känns som jag inte jobbar någoy denna vecka, är ju ledig var och varanan dag. men men det är ju skönt det också.:):):)
när jag började vid tolv så var Askö-Nisse här med två åringar som jag av en slump fick fota lite, då jag kom lite tidnigare och först tänkte jag bara softa lite inna jag började men tji fick jag för det.:):):):) men alltid roligt att hjälpa till, och så var de där två åringarna så söta:):):):)
Sen har det varit full fart hela EM och jag har mäst tvättat, och puttsat på boxgaller och så.:):) vi var klara vid halv sex och då åkte vi till Bålsta och köpte godis och lite annat.:):)
 
En av åringarn ahur söt som helst:D:D
 
Big boss och min boss:D:D:D hur söta är de inte då:):):)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback