Bilder från resna - hos Patrik Kittel

Tog även lite bilder hos Patrik Kittel, med den lilal kameran.:D:D vilken anlägning hahn har, vallgrav runt hela den och stall och allt är super finnt.:):)
 
Stallet hos Patrik.:D:D där inne bode mina pollar:):)
 
Weine lever lyx på hotell/träningsläger.:):)
 
Jimmy lika så:):)
 
Candyman, "varför är det mat överallt":D:D
 
Stalelt innefrån:):)
 
Ridhuset:):)
 
Stalelt emd vallgraven precis utanför.:):
 
Rudhuset:):)
 
Jimmy Choo, redo för tränign med Patrik.:)
 
I detta stall som av i samma byggnad som ridhuset fanns de finna tävlingshästarna.:D:D
 
Grindarna stängdes varje dag klockan sju så då var man tvungen att vara p årätt sida ananrs blev det jobbigt.:)
 
Vägen til lstallet som jag gick varje morgon.:):)
 
Utebanan.:)
 
Vallgraven.:)
 
Ridhuset sett från stallet där jag bodde med våra hästar.:):)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Så fint! Så ska jag bygga mitt stall! Så fint! Gud va mycket du får se!

2013-03-14 | 13:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback