sviken av sin Groom

Jippi:D:D idag så tränade jag och Mads och självklart var jag duktig, det är jag ju alltid:):) blev dock lite besviken på Frida då hon lämnar över mig till Carro då Mads ska byta häst, från jimmy till mig, hon väljer då att ta jimmy framför mig!!!!! Hur kudne hon?!?!?! jag bestämde mig för att vägra gå framåt och stå och blänga surt på henne, som tur var så upptäckte hon det och kom fram med socker till mig och då blev jag lite nöjd igen, men kände mig endå sviken.
  På eftermiddagen så myste Frida ölite extra med mig, och så fick jag super goda miniraller i en liten burk, om jag kunde had ejag ätit upp hela burken, så gott var det:D:D Nu tror jag att jag ska ta det lite lugnt med bloggen under en vecka eller så för jag ska på Europa resa igen en hel vecka, jag, jimmy, Frida och Mads och så Maria och Filip förstås ska först till Patrik två dagar sne vidare till Rottredam och tävla, ska bli kanon kul.:D:D:D Men jag ska uppdatera här så fort jag kommer hem igen, med alla hyss och roligheter jag ska få uppleva under nästkommande vecka:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback