Strömsholm genom Weine

Tja
 
Ännu en tävlingshelg är över och jag har haft det helt okej på Strömsholm och på SM , men personligen tyckte jag allt att domarna var snåla under söndagens kür, jag hade ju fått en ny musik till min och Mads kür av självaste Patrik Kittel och hans fru, fast jag tror att den var mäst från hans fru så tack så mycket för den. Den är värkligen super bra jag gillar den mycket, måste förstås få till lite saker så den passar ännu bättre men alltså jag kan nog prata om den hur länge som helst men det blir så tjatit då så jag ger mig där, MEN den är super bra:D:D:D:D
 
Och vet ni vilken jag fick stå brevid i stallet då:D:D:D:D självaste Toy stroy, Patriks polle han är cool, min idol:D:D och han är nu svensk mästare i Dressyr också själv blev jag  nia i SM, jag är nöjd men tyckte endå att domarna var lite snåla, vi som hade så bra musik och allt:D:D
 
I övrigt så har jag skött mig helt okej, jag har varit snäll nästan hela helgen, dock så blev jag mycket upprörd då Frida skulle göra mig fin inför küren så jag var lös en sväng, förlåt för det Frida det var inte meningen, tror vi får skärpa till oss båda två tror jag.
Men jag har också varit snäll mot Frida, för en förmiddag då jag låg och sov så kom hon till mig och pratade lite och det var så mysigt, en pratstund oss i mellan mycket mysigt.:)
 
Där skulle man bo:D:D
Här bode jag med grabbarna:D finnt va:):)
 
Trött, nä inte jag, jag laddar inför SM bara:D:D
Mys med min groom:D:D
 
Finna knoppar eller hur:D:D
 
Mads och jag värmer upp:D:D
:D:D
 
tada, stiligt va:D:D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback