söndag = städdag

Idag så skulle jag få tiden att gå, det gick inte fort idag, elelr igentligen gjorde det det men vi hade int emycket att göra så jag letade i alla vrår jag kunde hitta och fick fram en del spindelväv att ta bort och lite annat så nu är det finnt i stallet, man kan nästan sitta på stallgolvet och äta en tre rätters middag om man vill.:):):) för vi högtryckstvättade golvet idag, så från att ha varit grått blev det svar som de ska vara.:):)
 
Sen städade vi ur foder rören också där vi har pellets och då jag ta rin handen för att få ut de sista resterna så far det ut en fågel från hålle ti väggen, gissa om mna fick en liten hjärtatack, men oj vad vi skrattade efteråt.
 
I övrigt har dagen avrit bra, vi var klara vid fyra och då gick jag hem coh bytte klädder och sen gick jag tillbaka för att klippa Tussie, och då han var klar så fick han lite extra kärlek av mig bara för att, och då helt plötsligt dycker Maria och Annie upp <3<3<3 så roligt att se dme igen.:D:D:D två veckor är lång tid:D:D så när jag avr kalr gick vi hem och annie coh planerar för en filmkväll men det slutar med att vi åker med Maria, mantas och aivaras till bålsa  och äter middagsom var super gott.:D:D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback