Ledig helg

JAAA, det stämmer det som står i rubriken, en hel heg att vara ledig fick jag:D:D så blir det då man åker på långa tävlingar och får en hög med restdagar som ska användas någon gång och det passade bäst denna helg, jippi, en helg hemma i sevallbo fick det bli för mig denna gång och det är fantastiskt skönt:D:D:D
 
Igår kom pappa och hämtade mig på segersta vid lunch tid och då åkte vi hem, jag benkade mig framför tvättmaskinen då jag kom hem så två maskiner på under tre timmar blev det.:):) inte illa och eftersom vädret var strålande sol så fick tvätten torka ute i friska luften.:D:D:D
 
Idag Lördag har jag hunnit med att umgås med farmor, och mamma och pappa och så har jag även hunnit med en sväng till Valbo och handlat en del så nu är jag eller Weine snarare  redo för SM nästa helg fast jag känner mig också redo ska bli så roligt:D:D:D mer idag har jag mäst slappat och så fick jag för mig att måla en tavla fast den blev inge bra så jag får börja om igen imrgon.:D:D utan att ha någon plan med vad det ska bli för då blir det bäst:):) låter konstigt men så är det för mig då jag ska måla.:D:D
 
På måndag börjar jobbet igen och då får ni fler uppdateringar men nu är jag ledig så hej så länge bloggen, ha det så bra utan mig till på måndag.:D:D:D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback