Hejsan Weine här

Denna vecka har det hänt mycket i min värld, eller igentligen inte, beror på hur man ser på livet lixom.:) enligt mig har det varit fullt upp i alla fall.:D Måndag träning med Mads, det var tufft, efter träningen spa stund med Frida, så fantastiskt skönt:):) och idag ännu tuffare dag vila, tre promenader och så ett bad på det, hehe tufft liv jag har:D:D nä men i heögen blir det allvar igen två starter och förhoppningsvis tre, beror ju på hur duktig jag är men jag är ju alltid duktig så det ska nog int evara något problem.:D Ska bli roligt med SM i alla fall:D:D
Jag känner mig i alla fall i super form inför tävlingen i helgen, skönt att den bara är på strömsholm så det är inte så långt att åka. åh lite nervös är jag nog allt också ska lixom tävla mot ToyStory Patrik Kittels häst och det är ju lite spännande, ska ge allt i alla fall och så får vi se hur det går, det gick ju bra i norrköping i alla fall.:D och så ska jag hålla mig i skinnet så Frida är glad hela helgen också, men om jag har tur så kommer Candyman få alla sura minner för han kan vara ännu värre än vad jag är så, CANDYMAN gör livet surt för Frida:P:P hehe.:D
 
"Hörru Weine så får du inte säga, Nu vet jag ju att du har sagt det till Candyman!!!"
 
Jaja Frida förlåt då, men man måste ju få retas lite.:D:D:D:D
 
Idag har jag i alla fall spannat på Frida då hon fixat med all packning, vi är ju tre som åker i helgen så mycket skulle med, men hon kan ju det där nu så det gick ganska fort för henne, sen så fick jag bli badad av Maria och Jenny och de schamponerade in mig och tvättade jätte noga, så skönt, två uppasare lixom:D:D:D kungen skulle igentligen behöva tre:D:D:D:D:D:D
 
Nä nu ska ni få lite bilder sen ses... jag menar hörs vi efter helgen och kanske vi ses i strömsholm i så fall får ni komma fram och säga hej jag bitts inte bara naffsas lite:):):)
 
 
 
Hehe, ingen ser mig va:D:D
 
Nu uppgift åt Frida, att borsta mina tänder, de måste ju också glänsa eller vad tycker ni?:D
 
åh vad skönt Annie, du vet minnsan hur man går mig på bra humör:D:D
 
Och så är det min tur:D:D
 
Och så du igen Annie:D:D:D
 
:D:D:D
 
Kolla in nya vrålåket som vi har fått hem nu:D:D:D här ska man åka finnt om man ska åka någonstans:D:D
men en tabbe de gjorde var ju att skriva Mads namn på förardörren, jag menar det är väl okej men varför inte skriva mitt namn!:D:D
 
Jag vet att jimpa fick göra detta för aveckan så passade på jag också idag, gott avr det i alla fall:D:D
 
Inför tävling ska man ducha så man är snygg då mna kommer fram.:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback