halv dag

Började tolv idag och det är alltid najs med sovmorgon och idag lyckades jag också med den ditaljen, halv elva gick jag upp, och då åt jag frukost en timme sen på med stallkläderna och ut i stallet, hur skönt som helst.:):) När jag kom til lstallet så stod Weine på gången och sov så jag passade på att mysa lite med min prins.:):):) sen tog han och jag en lunch promenad i solen så mysigt.:)
 
Efter lunch så fick jag rida lite, HM skulle ut i skog och mark så jag tog tag io den saken och red honom där, det gick helt okej, vi kom hem tillsammans i alla fall.:):)
 
mer har inte hänt idag, så me rfår ni inte veta.:):)
 
Åh detta är en bild på hur min midsommar var i Rottredam.:):)
 
bättre kan man inte ha det.:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback